Epson Runsense SF-710

Epson Runsense SF-710

Epson Runsense SF-710

Tähelepanu: Võimalik, et teie operatsioonisüsteem ei ole õigesti tuvastatud. Ühilduva sisu nägemiseks on oluline, et valite oma operatsioonisüsteemi käsitsi ülalolevast menüüst.
Epson Runsense SF-710
Allalaadimised

Allalaadimised

Muu tarkvara
Epson Run Connect for iPhone
Epson Run Connect for Android
KKK

KKK

Kasutusjuhendid ja dokumentatsioon

Kasutusjuhendid ja dokumentatsioon

Kasutusjuhendid
iPhone Guide (v1.0)
v.1.0
07-Nov-2014
1.84 MB
.pdf
Android Guide (v1.0)
v.1.0
01-Nov-2014
1.62 MB
.pdf
Android Guide
Allalaadimine
User's Guide (v1.0)
v.1.0
29-Aug-2014
4.38 MB
.pdf
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Allalaadimine
Quick Start Manual (v1.0)
v.1.0
28-Aug-2014
0.60 MB
.pdf
This manual contains diagrams along with basic descriptions to help you start using your EPSON product.
Allalaadimine
Registreerimine & garantiivõimalused

Registreerimine & garantiivõimalused

Registreerige oma toode
Uue toote registreerimiseks klõpsake nuppu Registreeri kohe.
Registreerige kohe
Garantii kontrollimine
Toote garantiiseisundi kontrollimiseks klõpsake allpool nuppu "Kontrolli garantii olekut" ja sisestage tugilehele oma toote seerianumber.
Garantii oleku kontrollimine
Lisagarantii lisavõimalused (CoverPlus)
Kaitske oma Epsoni toodet pärast standardset garantiiaega Epson CoverPlusi plaaniga. Kui soovite lisateavet meie uue toote pikendatud garantii valikute kohta, klõpsake alloleval nupul "Kuva laiendatud garantii valikud".
Vaadake pikendatud garantii valikuid
Võtke meiega ühendust

Võtke meiega ühendust

Võite võtta ühendust mõne allpool loetletud Epsoni volitatud teeninduspartneriga.

Servisa ICT
Savanoriu pr. 192
44151 Kaunas
Tel: +370 37 329000
Email: info@servisaict.lt
Saatke meilisõnum Epsoni toele
Garantiiliste toodete puhul võtke meiega ühendust veebivestluse, telefoni või e-posti teel. Kui teie tootel pole garantiid, leidke endale lähim teeninduskeskus.
Saada meile meilisõnum
Garantiiliste toodete puhul võtke meiega ühendust veebivestluse, telefoni või e-posti teel. Kui teie tootel pole garantiid, leidke endale lähim teeninduskeskus.
Võtke arvesse, et me ei saa saata postkasti